משקה אלוורה, מיץ אלוורה – היתרונות הסודיים של הצמח הקוצני

הרבה מאיתנו מודעים לכך שירק ומיני משקאות המבוססים עליו, הם תמצית של בריאות מזוקקת המחזקת את גופנו ותורמת לו חיוניות אין קץ. מכאן ועד להתחיל את הבוקר שלנו במשקה ירקרק הדרך כנראה ארוכה, אבל מי שמחכה לאות מזערי, שיורה לו כי הגיע הרגע להתחיל, יכול להיאחז בטרנד חדש המבטיח בריאות ירוקה במסווה של משקה מרענן. זהו משקה האלוורה, המבוסס על הצמח הקוצני הידוע, ששורשיו אינם רק באדמה, כי אם עמוק בהיסטוריה, כשמלכות מצרים קדומות נעזרו בו כדי לרכך את עורן.  תרכיז אלוורה לשתיה של הרבלייף לחצו כאן

התכונות הרפואיות של ג׳ל האלוורה

הג’ל מופק מחלקם הפנימי של עלי הצמח הבשרני, הידוע בתכונותיו הרפואיות והעשיר במינרלים כמו סידן, נתרן, אשלגן, סלניום וברזל, ויטמינים כמו B, C ו-E, חומצות אמינו חיוניות וחומרים נוספים המסייעים למערכת העיכול כמו גם לבעיות עור. בשימוש חיצוני הוא מתאים לטיפול בכוויות, פצעים, הקלה על כאבי שרירים, הגנה מפני קרינת UV או טיפול קרינתי, ובבליעה הוא יכול להועיל למערכת החיסון, לדלקות, לצרבות ולייצוב רמות הסוכר בדם.

עוד מיתרונותיו של הסוקולנט החביב הזה, שממנו מפיקים מיץ אלוורה לשתייה: הוא יכול לסייע בשמירה על רמות חומציות-בסיסיות תקינות בגוף. מאחר שהתזונה המערבית מורכבת בעיקר ממאכלים יוצרי חומציות, יכול מיץ האלוורה לאזן את המינונים. סמיכותו של הג’ל המופק מן הצמח מאפשרת ספיגה של רעלים ממערכת העיכול וסילוקם מהגוף. בעקיפין העיכול המשופר עשוי לסייע גם בירידה במשקל, אבל שלא יעלו לכם רעיונות לראש לרוץ עכשיו למלא את המקרר ולהפסיק עם הספורט. צפו: מהשדה לבקבוק – כך מיוצר תרכיז האלוורה לשתיה

״מפץ בריאותי״

ריבוי של נוגדי חמצון במיץ האלוורה מפחית את כמות הרדיקלים החופשיים בגוף ואף מאט את ההזדקנות. מאחר שהמיץ מכיל חומר המאזן את רמות הכולסטרול בדם, גם בריאות הלב וכלי הדם משתפרת, ובעיות עיכול כמו ריפלוקס או שאר גירויים עשויים להיפתר בזכות תנועות מעיים סדירות להן עוזר המיץ. אם ראיתם לאחרונה משחות שיניים המכילות אלוורה, אל תתפלאו, שכן סגולותיו של הצמח מסייעות לרגישות בשיניים ובחניכיים, ואלוורה בצורת מיץ או ג’ל יעניקו אפילו לשיער מראה משיי, יאיצו את צמיחתו וישמרו על הלחות שלו. כן, כל אלו בצמח אחד בלבד הזוכה לא אחת לכינוי “מפץ בריאותי”.

  • רוצים להינות מיתרונות האלוורה לשתיה? הרבלייף מציעה תרכיז אלוורה לשתיה שמאפשר לכם להינות מכל הטוב שבצמח ב-2 טעמים נפלאים! לעמוד המוצר לחצו כאן.
  • רוצים להינות מיתרונות האלוורה לטיפוח חיצוני? הרבלייף מציעה מגוון מוצרי אלוורה שתהנו להוסיף לשגרת היופי שלכם. לעמוד המוצר לחצו כאן.

מצאי לך שותפ/ה לדרך

כשאת יוצאת לדרך ארוכה ומאתגרת במטרה להגיע ליעד חדש ולא מוכר, כמו סיגול של אורח חיים בריא, מומלץ מאוד שתיעזרי באנשים שמסוגלים להעניק לך את התמיכה שאת זקוקה לה. אם לדוגמה החלטת שאת נרשמת למכון כושר ומתחילה לקחת שיעורי התעמלות, טוב תעשי אם לא תגיעי לשיעורים לבד, אלא בחברת אחת החברות או קרובות המשפחה שלך. כאשר מעורבים בתמונה אנשים נוספים, תחושת המחויבות לשינוי חזקה יותר והסיכויים ל”סטייה מדרך הישר”, נמוכים יותר בהתאם.

היעזרי באנשי מקצוע מתאימים

בדיוק כפי שלא תצאי לטראק מסוכן בהרי ההימלאיה ללא צוות מקצועי ומתורגל, כך גם אין כל סיבה שתצאי לדרך המובילה לאורח החיים הרצוי, ללא כל הכוונה מקצועית. למעשה ישנן שיגידו שהמסע לשינוי דפוסי ההתנהגות במטרה לקדם את הבריאות האישית, מאתגר בצורה משמעותית יותר מכל מסע אחר. לאור זאת, לפחות בשלבים הראשוניים, מומלץ ביותר להיעזר למשל בדיאטנית קלינית ומאמנת כושר.

דיאטנית קלינית תסייע לך לבנות תפריט מאוזן הרלוונטי להעדפות הקולינריות, למגבלות התזונתיות, למשקל הנוכחי ולמשקל היעד שלך וכן תוכל להמליץ על קצב ירידה במשקל הגיוני ונכון. מאמנת כושר תוכל לבנות עבורך תוכנית אימונים מותאמת אישית ולהבטיח שמדובר בכזו שלא תגרום לך להרים ידיים תוך זמן קצר, אלא בתוכנית שתוכלי להתמיד בה לאורך זמן רב.

תעדי את המסע שלך

אנשי מקצוע מתחום קידום הבריאות, יוכלו בין היתר לסייע לך לתעד את ההתקדמות שלך לאורך הדרך, אך מומלץ ביותר שגם את תתעדי את השינויים שאת עוברת לאורך הזמן. ניהול של יומן אישי מסייע לנשים רבות להתמיד בדרך שהתוו לעצמן ולהעריך את השינויים שעברו ואת האתגרים שהצליחו להתגבר עליהם. לצד רישום נתונים “יבשים” כמו מועדי ומשך האימונים, הצטמצמות ההיקפים והירידה באחוזי השומן, חשוב לפיכך לכתוב גם על האספקטים הרגשיים השונים המהווים חלק בלתי נפרד מכל שינוי התנהגותי, על הקשיים, ה”מעידות”, ה”חטאים” וכמובן שבעיקר על הניצחונות הקטנים והמתוקים.

היי סובלנית לעצמך ולאחרים

רומא לא נבנתה ביום אחד ובדיוק כך, הרגלי אכילה או פעילות גופנית שנבנו במשך שנים, לא ניתן לשנות ביום, ביומיים ויש שיאמרו שגם לא בשנה. אי לכך, היי סובלנית לעצמך והכירי במגבלות שלך, מבלי לשכוח את היכולות והעוצמות שלך. בנוסף, חשוב שתהיי מודעת לכך שברגע שתנסי להתניע את השינוי, אנשים רבים המכירים אותך זמן רב, באופן אוטומטי יביעו התנגדות למהלך המבורך, לא אחת באופן לחלוטין לא מודע: השינוי קשה לא רק לזו שעוברת אותו, אלא גם לאלו הסובבים אותה ולכן הכירי גם בקושי של הסובבים אותך ונסי להכיל אותו. האמיני בדרך שלך, האמיני בעצמך והיי סמוכה ובטוחה שברגע שתעלי על המסלול הנכון ותצברי ביטחון בנתיב החדש שבחרת לעצמך, גם הסביבה הקרובה שלך תפנים כי מדובר בשינוי חיובי ובאופן טבעי תתגייס כדי לסייע לך בדרכך החדשה.

שנה טובה ובהצלחה!