רשימת ארוחות ומקורות חלבון בתפריט יומי

ארוחהקלוריותחלבוןפחמימהשומןקישור לתכון
יוגורט 3% + 3 כפות גרנולה + תפוח 31312538
דייסה קרה עם שיבולת שועל ופירות יער27514375למתכון
בקבוק 100 מ”ל שקוף406.424.745.314.7למתכון
חביתה מ- 2 ביצים גדולות, 2 פרוסות לחם וכף טחינה עם סלט ירקות קטן (מלפפון, עגבניה, מלח ולימון)427253621.5
חטיף חלבון של הרבלייף13910164.2
פודינג וניל ופירות יער23214.7635.383.92למתכון
סלט עוף עם 200 גרם עוף, 5 כפות בורגול כף שמן זית לימון (2 מלפפונים, חצי גמבה, עגבניה, 100 גר חסה)522573535
דג סלמון (150 גרם) עם תפו”א אפוי (בינוני) כוס שעועית ירוקה 500364320.5
ארבע לביבות תרד + מלפפון ועגבניה חתוכים + כפית שמן זית + 2 כפות קוטג’ 5%1257117למתכון
פודינג בטעם קרם וניל עוגיות ושוקולד 11014215.7למתכון
פנקייק חלבון וניל עוגיות (הערכים לפנקייק אחד) 1802119.610למתכון
שייק קלסיקה של אבטיח וגבינה 25121246למתכון
שייק חמאת בוטנים ותותים 337283410למתכון
דייסת שיבולת שועל – 3 כפות + 200 מ”ל משקה שקדים + כף אבקת חלבון להעשרה + בננה33513577
פודינג ציה ופירות יער 385214713למתכון
פרגית 150 גרם כוס מג’דרה וסלט ירקות2 מלפפונים, עגבניה וחצי גמבה) עם כף שמן זית 71550.854.832.6
קציצות בקר (200 גרם) עם כוס אורז וסלט חסה (חסה ומלפפון) ברוטב בלסמי ושמן זית7004058.533.3
ירקות מוקפצים – כף שמן זית + 3 כפות רוטב סויה) עם 150 גרם טופו ואטריות שעועית 68028.577.522